Používaním našej webovej stránky súhlasíte s používaním súborov cookie v súlade s našimi zásadami používania súborov cookie. Nastavenia súborov cookie môžete zmeniť. 

Informácie o nákupe

Upozorňujeme Vás, že nemôžeme zaručiť aktuálny stav zásob výrobkov uvedených v internetovom obchode, pretože predaj prebieha aj v našich kamenných predajniach. Ďakujeme za pochopenie!
O svojej objednávke sa môžete informovať na tejto e-mailovej adrese: info@artexport.sk, alebo vám čo najskôr zavoláme na telefónne číslo, ktoré ste uviedli.

Nákup s registráciou alebo ako hosť

Výber produktu

Pridať do košíka

Spôsoby doručenia

Zaznamenávanie údajov

Spôsob platby

Dokončenie objednávky

Doručenie zásielky

Informácie po objednaní tovaru

Kontakt

Právo na odstúpenie od zmluvy tu

Záruka

 

1. Môžete nakupovať s registrovaným účtom alebo bez registrácie.
Ak ste už registrovaným zákazníkom, môžete sa prihlásiť pomocou svojho používateľského mena a hesla, ak nie ste registrovaný, môžete sa zaregistrovať.
V zadávaní objednávky môžete pokračovať ako hosť bez procesu registrácie.

2. Vyhľadávanie a výber produktu.Na našej webovej stránke môžete nájsť hľadaný produkt zadaním do vyhľadávacieho poľa. Ak ho nemôžete nájsť týmto spôsobom, použite menu, ktorý obsahuje kategórie výrobkov dostupných na našej webovej stránke. Po zadaní kategórie sa oplatí mali použiť filter, ktorý vám pomôže rýchlo a presne vybrať výrobok, ktorý je pre vás vhodný. Filtre sa nachádzajú vľavo na počítačoch a nad produktmi na mobilných zariadeniach.

Vyberte požadovaný výrobok a otvorte ho dvoma kliknutiami, aby ste získali presné a podrobné informácie o výrobku.
Zadajte množstvo, ktoré chcete objednať, a kliknite na tlačidlo pridať do košíka.
To ešte neznamená, že ste povinní tovar kúpiť alebo že vaša objednávka bude automaticky zaznamenaná a odoslaná. Množstvo výrobkov v košíku je možné zmeniť alebo zrušiť.

3. Po pridaní tovaru do nákupného košíka môžete pokračovať v nakupovaní alebo pokračovať kliknutím na Pokladňu. Produkty môžete z košíka vymazať kliknutím na tlačidlo Vymazať. Počet položiek v košíku môžete zvýšiť alebo znížiť pomocou šípok nahor a nadol.

4. Vybrať spôsob doručenia.

  • Ak si chcete vyzdvihnúť svoju objednávku na GLS Parcel Shope alebo z GLS Balíkomatu, či na výdajných miestach Packeta alebo zo Z-BOX- u, použite mapu na výber príslušného výdajného miesta. Vami vybraná kuriérska služba vás po odoslaní zásielky informuje prostredníctvom SMS a/alebo e-mailu. Balík si budete môcť vyzdvihnúť do 5 pracovných dní od nasledujúceho pracovného dňa po oznámení po predložení platného dokladu totožnosti.
    Zákaznícky servis GLS: +421 45 52 42 500* alebo 18 585** (pevná linka).
    Zákaznácky servis Packeta:
    +421 221 201 135
  • Ak sa rozhodnete pre doručenie kuriérom, dostanete od spoločnosti GLS alebo Packeta oznámenie o očakávanom doručení vašej objednávky prostredníctvom SMS správy a/alebo e-mailu.

    Viac informácií nájdete v časti Doprava.

5. Zadanie doručovacích údajov:
Zadajte svoje dodacie a fakturačné údaje a uveďte svoje telefónne číslo, aby sme vás v prípade potreby mohli kontaktovať s informáciami o vašej objednávke.

6. Potom vyberte spôsob platby.

Kupujúci si môže vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady celkovej kúpnej ceny a dodatočných nákladov:

a, Dobierka (hotovosť alebo platobná karta)

Kúpnu cenu prijatej objednávky je možné zaplatiť kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi v čase doručenia.

Spôsob platby na Dobierku je spojený s nákladmi, ktoré sa zobrazia v internetovom obchode, ak si vyberiete tento spôsob platby.

Na našej webovej stránke funguje Kontrola dobierok. Jeho cieľom je znížiť počet objednaných zásielok na dobierku, ktoré neboli prevzaté, pretože pre našu spoločnosť predstavujú veľa zbytočných nákladov a práce. Táto kontrola je založená na údajoch o e-mailových adresách získaných z našich vlastných a iných webových stránok. Ak program nájde viac u  jedného zákazníka viac neprevzatých objednávok na dobierku, zablokuje ho, t. j. neponúkne mu možnosť platby na dobierku. Filtrovanie prebieha automaticky, e-mailová adresa zákazníka sa nezobrazuje, ale zobrazuje sa dlhý kód pozostávajúci z písmen a číslic.

b, Bankový prevod

Kupujúci má možnosť zaplatiť kúpnu cenu akceptovanej objednávky bankovým prevodom pred plnením objednávky zo strany Predávajúceho. Predávajúci vykoná plnenie až po zaplatení plnej kúpnej ceny. V závislosti od skladových zásob zašle predávajúci do 1 - 2 pracovných dní elektronickými prostriedkami zálohovú faktúru, na základe ktorej je možné previesť celkovú sumu objednávky. Kupujúci uvedie v sekcii poznámka o prevode sériové číslo objednávky, na základe ktorej sa prevod uskutočňuje.  Predávajúci nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté v dôsledku nesplnenia tejto povinnosti alebo nesprávneho uvedenia čísla objednávky a škody a dodatočné náklady znáša Kupujúci. Predávajúci sa zaväzuje, že v prípade chýbajúceho alebo nesprávne uvedeného čísla objednávky sa pokúsi objednávku identifikovať, avšak v prípade neidentifikovania objednávky nenesie zodpovednosť. Ak sa objednávku nepodarí identifikovať do 30 dní od zaplatenia kúpnej ceny alebo jej splátky, predávajúci vráti sumu zníženú o všetky vzniknuté náklady (napr. náklady na bankový prevod, poštovné a pod.) na bankový účet, z ktorého bola prijatá. 

Po prijatí prevodu Predávajúci doručí objednané a zaplatené výrobky spolu s faktúrou požadovaným spôsobom doručenia.

c, Platba bankovou kartou (SimplePay alebo GooglePay)

OTP Mobil Kft. poskytuje možnosť akceptácie platobných kariet pre internetový obchod Predávajúceho prostredníctvom svojho systému akceptácie platobných kariet s použitím zabezpečeného protokolu. Pomocou platby platobnou kartou môžete v našom obchode nakupovať pohodlne a bezpečne. Po objednaní vybraného tovaru budete presmerovaný na stránku spoločnosti OTP Mobil Kft. Simpleplay, kde môžete zaplatiť platobnou kartou prostredníctvom šifrovanej transakcie, ktorú banka v súčasnosti považuje za najbezpečnejšiu. Jediné, čo naši zákazníci musia urobiť, je pri výbere spôsobu platby kliknúť na „Platba kreditnou kartou SimplePay a GooglePay“ a potom na platobnej stránke spoločnosti OTP Mobil Kft. kliknúť na tlačidlo „Platba kreditnou platobnou SimplePay a GooglePay“. Potom na platobnom portáli Simpleplay
- zadajte číslo karty, dátum platnosti a bezpečnostný kód alebo
- vyberte platbu pomocou QR kódu, ktorý môžu naskenovať a zaplatiť pomocou svojho telefónu, alebo
- môžete tiež zvoliť platobnú metódu GooglePay pre rýchlu a jednoduchú jednorazovú platbu.
OTP Banka akceptuje karty ako VISA Classic, VISA Electron a Eurocard/MasterCard.

Karty vydané na elektronické použitie môžeme akceptovať len vtedy, ak ich použitie autorizuje banka, ktorá kartu vydala! Overte si, prosím, vo svojej banke, či je možné vašu kartu používať na nákupy online.

Po úspešnom nákupe vám spoločnosť OTP Mobil Kft. vydá ID transakcie, ktoré vám bude potvrdené e-mailom. V prípade neúspešnej transakcie spoločnosť OTP Mobil Kft. zašle chybovú správu s uvedením dôvodu chyby.
V prípade neúspešnej transakcie môžete platbu Simpleplay zopakovať prostredníctvom odkazu na webovom rozhraní.
Ak si to neželáte alebo je transakcia stále neúspešná, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Pri platbe bankovou kartou je Kupujúci presmerovaný na platobnú stránku spoločnosti OTP Mobil Kft., platba sa uskutočňuje priamo na stránke prevádzkovanej bankou, ktorá funguje podľa pravidiel a bezpečnostných štandardov medzinárodných kartových spoločností, a nie na stránke internetového obchodu Predávajúceho. Internetový obchod nemá žiadnu formu prístupu k údajom, číslu alebo dátumu platnosti karty Zákazníka alebo účtu za ňou.

 

d, Dobierka (hotovosť alebo platobná karta)

Platba v hotovosti je možná v nasledujúcich prípadoch:

-          V prípade doručenia kuriérom v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi v čase prevzatia.


Predávajúci si vyhradzuje právo dočasne pozastaviť alebo natrvalo zrušiť akýkoľvek spôsob platby.

Vo všetkých prípadoch sa faktúra doručí Kupujúcemu súčasne s dodaním alebo poskytnutím tovaru alebo služieb.

7. Dokončenie objednávky.
Potom kliknite na tlačidlo Ďalej a skontrolovať. Tu nájdete súhrn svojej objednávky a môžete k nej uviesť poznámky. Ak sú všetky údaje správne, kliknutím na tlačidlo V poriadku akceptujete náklady na doručenie a balenie a Všeobecné obchodné podmienky! Ak ste sa rozhodli pre platbu platobnou kartou, budete môcť uhradiť celkovú sumu objednávky kliknutím na tlačidlo V poriadku v bankovom rozhraní. Ak ste objednávku dokončili (odoslali nám ju) a zistíte chybu v zadaných údajoch, iniciujte čo najskôr zrušenie objednávky. Ak si želáte zrušiť chybnú objednávku, pošlite e-mail na adresu info@artexport.sk.

Eladó részére.Predávajúci akceptuje objednávku, ak Kupujúci správne poskytol predávajúcemu všetky informácie potrebné pre objednávku počas registrácie alebo v čase objednávky. Predávajúci nezodpovedá za škodu, ktorá vznikne v dôsledku nesprávneho plnenia z dôvodu nesprávnych údajov, a kupujúci znáša alebo je povinný uhradiť predávajúcemu všetky náklady, ktoré mu v dôsledku toho vzniknú.

Prijatie alebo odmietnutie objednávky potvrdí Predávajúci Kupujúcemu osobitnou elektronickou poštou. Prijatím objednávky Predávajúcim je zmluva uzavretá. Aj v prípade absencie e-mailu o prijatí objednávky je zmluva uzavretá, keď Predávajúci dodá Kupujúcemu objednaný tovar alebo služby.

Kupujúci si môže po prihlásení zobraziť a vytlačiť objednávku. 

Predávajúci poskytuje Kupujúcemu možnosť odstúpiť od zmluvy v ktorejkoľvek fáze kúpy. V súlade s tým môže Kupujúci zmeniť ktorýkoľvek predchádzajúci krok pred konečným odoslaním objednávky.

Upozorňujeme vážených Zákazníkov, že zadané objednávky nemôžeme upravovať. Objednávky nemôžeme kombinovať ani k nim pridávať ďalšie položky. V takýchto prípadoch zadajte novú objednávku. Všetky objednávky budú odoslané ako samostatný balík a účtujú sa k nim aj náklady na dopravu.
 

8.  Po odoslaní objednávky vám najprv bude doručená automatická správa o Vašej objednávke, skontrolujte si prosíme aj priečinok spamových správ. Nepotvrdenie e-mailom môže byť spôsobený nesprávnou e-mailovou adresou. Vaša objednávka nám bude okamžite odoslaná a tovar pre vás pripravíme do 1-2 pracovných dní v závislosti od skladových zásob! Ak niečo dočasne nie je na skladom alebo ak nie sú skladom špeciálne ponuky a výrobky, ktorých predaj sa ukončil, budeme vás okamžite kontaktovať prostredníctvom jedného z uvedených kontaktných údajov. Našich kolegov môžete kontaktovať v pracovných dňoch od 08.00 do 16.00 hod. na adrese info@artexport.sk.
(V novembri a decembri dôjde k niekoľkodňovému oneskoreniu pri vybavovaní objednávok v dôsledku zvýšeného počtu objednávok, ďakujeme za pochopenie).

9. Hotový balík odovzdáme kuriérskej službe!

Pri preberaní zásielky skontrolujte jej balenie. Ak si všimnete akékoľvek poškodenie, preliačeniny alebo vrypy, zásielku nepreberajte alebo požiadajte kuriéra, aby si vady obalu na mieste zapísal.

Ak preberiete poškodenú zásielku a zistíte chybu aj jej vnútorného obsahu, kontaktujte nás do 24 hodín na e-mailovej adrese info@artexport.sk . Žiaľ, oneskorené reklamácie alebo hlásenia o chybách nemôžeme prijať ani napraviť!

V prípade reklamácie škody nevyhadzujte obalový materiál, pretože aj ten zohráva dôležitú úlohu pri posudzovaní škody!

10. Kontakt
Telefón: 

VEREJNÁ e-mailová adresa: info@artexport.sk
 

11. Odstúpenie od zmluvy

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia zásielky. V tomto prípade znáša náklady na dopravu Kupujúci a vráti sa mu len cena prroduktu. Náklady vzniknuté v súvislosti s vrátením tovaru v dôsledku uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy znáša zákazník.

Právo na odstúpenie od zmluvy nie je možné uplatniť v prípade individuálne objednaných a vyrobených výrobkov. Napríklad napnuté plátno vyrobené na mieru.

Žiadosť o odstúpenie od znluvy a vrátenie tovaru pošlite na adresu info@artexport.sk. Budeme vás kontaktovať a zariadime vrátenie.

12. Záruka

V prípade poškodenej zásielky a vadných produktov predávajúci vráti peniaze za výrobok a náklady na doručenie. Kupujúci je povinný bezodkladne po zistení závady oznámiť predávajúcemu reklamáciu pri prevzatí výrobku zaslaním fotografie a popisu závady, najneskôr však do 5 pracovných dní. Predávajúci nie je povinný akceptovať námietku uplatnenú po tejto lehote. Záručné nároky možno uplatniť len v prípade riadneho používania.

Žiadosť o uplatnenie záruky pošlite na adresu info@artexport.sk. Budeme vás kontaktovať a zariadime vrátenie tovaru.

Podrobné všeobecné obchodné podmienky nájdete aj na stiahnutie si nájdete tu.

Na začiatok stránky

Na začiatok stránky